Annuleren en retouren

Heb je de verkeerde maat kleding gekocht? Ben je niet tevreden met een product? Of is iets simpelweg niet wat je ervan verwacht had? Geen probleem, we komen er samen uit!

Kopen bij een webhop kan soms lastig zijn vergeleken bij een normale winkel. Daarom is terugsturen en het terugvragen van je geld geen probleem bij Sportvis Outlet. Als jij tevreden bent, zijn wij dat ook. Zo simpel is het! Om dit soepel te laten verlopen vragen we je om de volgende regels in acht te nemen:

Wanneer kan ik (een gedeelte van) mijn bestelling terug sturen?

Elke aankoop kan zonder opgaaf van reden worden terug gestuurd binnen 14 dagen*.

➤ Wat moet ik doen om mijn bestelling (gedeeltelijk) terug te sturen?

Een product retourneren is eenvoudig:

➡ Breng Sportvis Outlet op de hoogte door een e-mail te sturen naar info@sportvis-outlet.nl waarin je het bestelnummer en de te retourneren producten aangeeft. Zowel de verzendkosten als de risico's van verzending zijn voor rekening van de klant. Binnen een aantal dagen na ontvangst wordt het aankoopbedrag aan u terugbetaald. 

➡ Pak de producten indien mogelijk in de originele verpakking in, in de zo oorspronkelijk mogelijke staat als bij aankomst en zorg dat er dat we weten van wie het pakket afkomt, vermeld bij voorkeur het ordernummer..

➡ Verzend het pakket via pakketpost incl. track & trace naar het volgende adres:

Sportvis Outlet
De Hutakker 4 
5552 CJ Valkenswaard
the Netherlands

Voor uitgebreide informatie over jouw en onze rechten en plichten betreffende de voorwaarden voor het retourneren van producten verwijzen we naar Artikel 6 tot 10 van de Algemene Voorwaarden.