Feedback

Niemand is perfect

 

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Daarom vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

  • Bedrijfsnaam: Sportvis Outlet (onderdeel van Kempen Trading BV).

  • Telefoonnummer: +31 (0) 40 7370601, bereikbaar tussen 09.00 en 17.00 uur

  • Bedrijfsadres: Hof 61, 5571 CB Bergeijk

  • Bezoekadres: Leemskuilen 1K, 5563 CK Westerhoven

  • E-mailadres: info@sportvis-outlet.nl

 

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

 

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).