faq

Terug naar het overzicht

 

Veelgestelde vragen

 

Onderstaand de meest voorkomende vragen.

Heb je toch nog een vraag die hier niet bij staat vraag het dan gerust aan ons.

Dat kan via ons contactformulier of telefonsich.

 

 

Ja, is principe ligt elk product wat zichtbaar is op onze site klaar om direct verstuurd te worden. Dit is waarom we een van de snel leverende webshops zijn voor visspullen!

We hebben meerdere betalingsmogelijkheden beschikbaar: iDeal, Bancotant, Sofort, Creditcard, vooruit betalen via bank, en Paypal. Als je jouw bestelling zelf komt ophalen bij ons magazijn kun je vooruit betalen via voorgenoemde mogelijkheden. Contant betalen op locatie  en pinnen zijn niet mogelijk.

Binnen Nederland kost het verzenden van een pakket € 4,95, voor België is dit € 8,-. Kijk bij Levering & collecties voor een volledig overzicht.

Dit hangt af van je locatie, maar normaal gesproken wordt een bestelling binnen twee werkdagen na betaling verstuurd. Kijk bij Levering & collecties om te zien hoe lang het duurt voor jouw locatie en kijk bij Track & Trace om te zien waar jouw bestelling zich op dit moment bevindt.

Natuurlijk kan dat. Neem contact met ons op als je even wilt langskomen en dan zorgen we ervoor dat jouw bestelling voor je gereed staat; klaar om mee te vissen!

Er zijn verschillende manier om contact met ons op te nemen. Kijk wat jij het fijnste vindt en we spreken elkaar snel!

Onze retourneringsvoorwaarden zijn gebaseerd op de principes van Stichting Keurmerk, die webshop-klanten op een onafhankelijke manier beschermen. Binnen 14 dagen kun je het product terugsturen zonder opgaaf van reden. Stuur ons allereerst een e-mail of neem contact met ons op en we gaan samen zoeken naar de oplossing die voor jou het beste is. Dit zou kunnen zijn dat we een ander product nasturen, of dat we je geld terug overmaken; wat jij het liefste hebt. Kijk bij Retour & geld terug voor verdere uitleg. LET OP!! De verzendkosten van de retourzending zijn voor kosten van de klant!

Uiteraard heb je dat: goedkoop of niet, een product moet simpelweg voldoen aan datgene wat je er van zou mogen verwachten. Op al de producten die we verkopen zit standaard fabrieksgarantie. Mocht er onverhoopt iets gebeuren dat binnen deze garantie valt, neem dan contact met ons op en wij gaan er voor je achteraan!

Allereerst: door Feedback met ons op te nemen zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. Mochten we daar echt niet uitkomen volgens jouw mening en je hebt de behoefte om ergens je verhaal te doen, neem dan contact op met de Geschillencommissie Thuiswinkel:

Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag, the Netherlands (www.sgc.nl). You can read more about the procedure on: www.degeschillencommissie.nl.

Het is eigenlijk heel eenvoudig: we kopen grote partijen van te veel geproduceerde artikelen aan het einde van het seizoen. We houden de prijzen zo laag mogelijk zodat zowel jij als wij er baat bij hebben. Nog steeds niet overtuigd? Kijk bij Hoe het werkt voor meer uitleg.

Geef je e-mailadres op via deze link, en je hoort als eerste van onze nieuwste producten en aanbiedingen!

Stuur een e-mail met de titel ‘Uitschrijven nieuwsbrief’ naar info@sportvis-outlet.nl en we zullen er voor zorgen dat je e-mailadres verwijderd wordt uit ons systeem. Nog makkelijker is om op de link ‘unsubscribe’ te klikken aan de onderkant van onze nieuwsbrief.

Privacy is een belangrijk thema voor elke webshop en dat is waarom we een stricte Privacy Policy hebben welke je kunt lezen onder Privacy Policy.

Copyright © 2020 Sportvis Outlet | Maaswebsites Magento