Een bestelling plaatsen

Terug naar het overzicht

 

Een bestellingen plaatsen


Bestellen bij Sportvis Outlet is heel eenvoudig. In twee of drie stappen heeft u een bestelling geplaatst.

 

Stap 1: Winkelen
Eerst gaat u producten verzamelen in uw winkelwagen. In het shopmenu, bovenaan en links in de webshop, kunt u producten zoeken. Als u een product heeft gevonden dat u wilt bestellen, klikt u op de knop "In winkelwagen" of bekijkt de bijzonderheden van het product door op de afbeelding te klikken. Bij het klikken op de knop komt u direct in uw winkelwagen waar u kunt kiezen om verder te winkelen of om af te rekenen. U kunt ook de inhoud van uw winkelwagen bekijken door op de link te klikken rechts bovenaan de website of in de rechterkolom van de website. 

Wilt u het aantal van een product in de winkelwagen verhogen of verlagen, pas dan het aantal aan en klik op ‘Winkelwagen bijwerken’. Het aantal en de prijs wordt dan aangepast.  

Wilt u een artikel uit de winkelwagen verwijderen, klik dan op het prullenbakicoontje achteraan de regel van het artikel. Het artikel wordt dan uit de winkelwagen verwijderd. U kunt ook de winkelwagen geheel legen door op de daarvoor bestemde knop te klikken.

 

Stap 2: Doorgaan met afrekenen 
Als bestaande klant kunt u inloggen op uw account. U kunt daarvoor op de blauwe link klikken bovenaan het formulier. Met het invullen van uw e-mailadres en uw wachtwoord wordt u ingelogd in uw account.
Als nieuwe klant kunt u door het invullen van het formulier de bestelling afronden. Tijdens dit proces kunt u er voor kiezen om een account aan te maken. Hiermee kunt u een volgende keer makkelijk kopen maar ook uw geplaatste bestellingen volgen en meer. Daarover vindt u meer onder "Mijn account". Vul het formulier verder in kies uw manier van betalen en klik op de knop "Plaats bestelling". Afhankelijk van de keuze van betaling volgt een vervolgscherm. Indien u heeft gekozen voor een overboeking zal de bestelling worden afgerond en ontvangt u de gegevens via e-mail.

 

Stap 3 : Betaling 
Afhankelijk van uw keuze van betaling wordt u doorgestuurd naar de volgende pagina. Voor iDEAL wordt u doorgestuurd naar de website van de bank. Voor Bancontact naar de website van Bancontact en bij de keuze van overboeking wordt uw bestelling direct ingeboekt. U regelt de betaling dan verder betaling via Mollie. 

De verwerking van uw bestelling


Nadat u de bestelling heeft geplaatst door op "Plaats uw bestelling" te drukken, wordt deze elektronisch verstuurd naar onze verkoopafdeling en u krijgt automatisch een bevestigingsmail van de door u geplaatste bestelling.  

Wanneer u binnen één uur geen bevestigingsmail ontvangt is er ergens iets mis gegaan. De meest voorkomende oorzaak hiervan is een spamfilter die de e-mail blokkeert of een onvolledig afgeronde iDEAL betaling. In zo’n geval raden wij u aan contact met ons op te nemen via e-mail of het contactformulier. Vermeld hierin zoveel mogelijk gegevens met betrekking tot uw bestelling en eventuele betaling.  

De bestelling wordt door Sportvis Outlet gecontroleerd en in behandeling genomen. In geval van vragen of problemen nemen wij contact met u op. 

 

Pakketzending :
Wanneer u heeft gekozen voor ‘Vooruit betalen’ maakt u het bedrag van uw bestelling inclusief verzendkosten over volgens de gegevens in uw bevestigings e-mail. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen ontvangt u hiervan een betalingsbevestiging. Wij verzoeken u vriendelijk uw betaling binnen één week uit te voeren. Voorradige artikelen blijven gedurende één week voor u gereserveerd.  

Nadat uw betaling binnen is, en de bestelling compleet, wordt deze aan u verzonden. Op het moment van verzending ontvangt u hierover een "Order Update", waarna een aparte e-mail volgt. Het transport gebeurt door DHL of GLS. 

Heeft u gekozen voor een andere manier van betalen, dan zal de verzending direct worden verzorgd. 

 

Afhalen :
In onze webshop kunt u kiezen voor afhalen. U bestelt de gewenste producten in de webshop en kiest voor afhalen. Producten besteld voor 15:00 u kunt u de volgende dag in onze winkel afhalen.

 

Account

Als klant bij Sportvis Outlet heeft u de mogelijkheid een klantenaccount aan te maken. U kunt er overal op elke plaats waar u internet tot uw beschikking heeft op inloggen. Hierin kunt u de volgende informatie vinden en/of aanpassen:

 

Account-gegevens
Hier vindt u uw gegevens zoals ze bij Sportvis Outlet bekend zijn. Mochten deze niet meer correct zijn dan kunt u deze zelf wijzigen. 

Adres-gegevens
Hier kunt u uw adresgegevens aanpassen, maar ook extra adressen opslaan. 

Mijn bestellingen
Hier vindt u een overzicht van uw bestellingen en de status er van. 

Mijn productreviews
Hier vindt u uw gegeven reviews 

Mijn tags
Hier vindt u de door u gegeven tags. 

Mijn verlanglijst
Hier vindt u de prodcuten die u op uw verlanglijstje heeft geplaatst 

Nieuwsbriefabonnementen
Hier kunt u zich aan- en afmelden voor de nieuwsbrief 

 

Wijzigen of annuleren

Annuleren
Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen.
Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.
Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden.
Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de Sportvis Outlet verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

 

Kosten in geval van annuleren 
Bij het annuleren  van slechts een deel van de bestelling worden de verzendkosten opnieuw berekend. Het verschil wordt afgehouden bij restitutie van het aankoopbedrag.
De verzendkosten van de retourzending zijn voor rekening van de koper. De koper wordt geacht de zending aan te bieden met track en trace.

 

Uitsluiting van annuleren 
Indien de consument niet over een herroepingsrecht beschikt, kan dit door de ondernemer alleen worden uitgesloten indien de Sportvis Outlet dit duidelijk in het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld.
 

Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:

* a. die door de Sportvis Outlet tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument; zoals kleding op maat gemaakt.

* b. die duidelijk persoonlijk van aard zijn zoals grote bestellingen vooraf overeen gekomen via e-mail.

* c. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden; zoals hoofdmode

* d. die snel kunnen bederven of verouderen;

* e. waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;

* f. voor losse kranten en tijdschriften;

* g. voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.

 

Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor diensten:

* a. betreffende logies, vervoer, restaurantbedrijf of vrijetijdsbesteding te verrichten op een bepaalde datum of tijdens een bepaalde periode;

* b. waarvan de levering met uitdrukkelijke instemming van de consument is begonnen voordat de bedenktijd is verstreken;

* c. betreffende weddenschappen en loterijen.

 

Het wijzigen van een bestelling

Het wijzigen van een bestelling is kosteloos mogelijk totdat uw bestelling is verzonden. Wanneer u uw bestelling wilt wijzigen dan dient u contact met ons op te nemen via e-mail, of via het contactformulier.

Iedere wijziging wordt door ons per e-mail bevestigd.

Copyright © 2020 Sportvis Outlet | Maaswebsites Magento